Den svarta kostymen ska av

Denna kväll avslutas med te, kladdkaka och mysmusik ur högtalarna.

Från och med imorgon så ska jag försöka att hålla mig borta från läsk, godis, chips i åtminstonde 1 månad, satsar på 2. Så den 21 September och 21 Oktober är milstolpar. Har varit utan det tidigare i 2 månader i 5:an så får se ifall det går nu.. Känner dock att kolsyrat vatten och fikabröd är okej... Ibland iallafall.. Hihiihihi :)

Imorgon börjar ju även skolan på riktigt. Känns så otroligt skönt att komma in i rutiner igen. Att börja plugga, jag längtar efter att få skriva uppsatser. Kalla mig sjuk, men det är faktiskt kul så länge det inte är nått alltför tråkigt. Sen även att börja träna regelbundet. Visst jag tränar nu fyra gånger i veckan, men 5-6 gånger i veckan skulle inte vara helt fel :)

Imorgon ringer klockan på ca 09.00.. Men behöver jag gå upp då? Nej. Kan ligga och sega i sängen och tänka på att flera andra i min klass börjar 09.45. hoho. Eftersom jag har språk på vasa och dem inte har börjat med sina scheman än utan gör det på onsdag så har jag inget språk imorgon.. Så jag börjar inte förrän 11. Så jag möter upp Agnes på halv 11 bussen..

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och njuta extra mycket av min sömn. Godnatt! :)

Den svarta kostymen ska av, kostymen är inte jag

bild från igår (lördag)

Kommentarer
Postat av: malin kjellin

åååh jaa, helt perfekt! :D

2011-08-22 @ 17:49:03
URL: http://kjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0