:)

Wosh!

Jag duschade, satte på mig nya fräscha kläder+bh som lovat och begav mig ner på stan på mitt tvåhjuliga blåa raceråk. Väl där mötte jag upp min saknade bästa Liv! Har inte träffat henne sen slutet på Juni. Kikade iallafall på en skinnjacka jag ska köpa men vet bara inte om det blir brunt eller svart... Hmm :)


Vi tog sen cyklarna och riktade ögonen mot Gävle strand, där vi mötte upp delar av gamla klassen. Var hur trevligt som helst att träffa alla underbara själar igen och jag insåg hur mycket jag saknat dom. Men nu blickar vi framåt mot klassen på Borgis. Tar så vitt jag vet med mig 2 från min gamla klass.. GeMeNsKaP



Köpte även hårfärg, ska färga imorgon bitti så vi får se vad det bliiiiir för resultat av det hela. "Man vill ju vara fräsh till skolstarten!!"


Tog även en powerwalk på ungefär 5 km på kvällningen och sitter nu här redo för att få min skönhetssömn. Hihi. GoDnAtT

måste fått nackspärr på den här bilden, eller en uns av galenskap. Ellllller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0