:)

Såååå...


Idag har jag bl.a annat spelat match. Eftersom våran målvakt har hjärnskakning(ja,elvira, du har hjärnskakning!!) så fick jag hoppa in i målet 10 min innan det var matchstart(då kunde elvira knappt stå), dels för att jag har skavsår och visste inte hur mycket jag skulle kunna spela och för att jag en gång i tiden varit målvakt. Höhö.


Så jag var illamående nervös nästan exakt hela matchen och i halvlek så skakade jag som ett sär.. Men jag kan väl nu några timmar senare säga att jag gjorde en bra match. Med tanke på att jag inte stått i mål på 2-3 år och att jag hade en 10 minutersuppvärmning, och ingen av målen var direkt mitt fel(sKrYtArN)... Så, stolt kan jag säga att jag bara släppte in 2 mål. Så slutresultatet blev 2-1 till dom andra, men ja.. Bra spelat ändåååå :)))

Blev sen hem, käka och sova i nån timme innan det blev att cykla till fotbollsskolan. Gick faktiskt överraskande bra idag och hehe, kännnnns bra :)

Ska snart ta och käka världens godaste maträtt och sen ta och duscha. Blir sedan att packa "skolväskan", hahahha, nä.. Men ska väl sedan plocka ihop sakerna inför imorgon och sen försöka gå och lägga mig i skaplig tid... Fast så började jag klockan 11.05. Hehehe.. Nä, kan faktiskt säga att jag längtar lite till imorgon :) hejdå

random bild jag tog i webben nyss som inte alls har med inlägget att göra, men tyckte jag såg så psycho ut så villllle bara visa upppp den.... haha

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Sv: Tack så mycket Cissi.. Du var också grym i målet!! Vilken stjärna :D

2011-08-22 @ 10:17:13
URL: http://emeliegustasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0