hEj FrÅn ÖsTeRfÄrNeBo



Jag vet, Anna ser galen ut.
Jag kan/ska inte förneka det. Sanningen är att hon är inte normal. Konstig tjej det där...

Men about igår. Jag städade lite på mitt rum och såg sen det jag väntat på forever. Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Grym film! Men nu är det över... Sista filmen.. Jag ska iallafall så fort den sista filmen finns att köpa, köpa den och ha HP-maraton. Ett måste.

Sen var det den andra augusti. En dag mindre tills skolan börjar. Snart så.. Stopp. Jag och pappa åt en härlig lunch innan han skjutsade mig till Anna. Blev en härlig välkomst med en hund som hoppar in i bilen så fort man öppnar dörren, men ja.. Han är ju valp så :).

Vi har käkat asgod mat, umgåtts med de kanadensiska barnen och ska snart ut och käka paj. Livet leker på ett ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0