Just nu äter jag nudlar

Snabba updates här och då

Rejäl träning igår med fokus på matchen imorgon, kul faktiskt. Idag blev det stan med bl.a några från klassen. Jag och Elin drog sedan och kikade lite på match på träffen i regnet men åkte sen hem till mig och garvade mer än jag gjort på länge. Vi bakade, titta på tv, käkade osv. Sen kom hilda över och det blev sedan ett spontanhäng hos bird. Spelade mest kort där hela kvällen, chillkröka osv.

Imorgon blir det match, ledare för fotbollsskolan, kanske jobba men får se. Kanske tar det på tisdag kväll istället. Ska väl även fixa lite inför skolan på måndag.. Börjar 11.05 dåla!

Appropå det! Har hamnat i (vad det verkar som nu iallafall) en otroligt skön klass. Har blivit bra kompisar med flera i klassen. Nä, det känns som en klass man kan ha i 3 år! Nä, borgis känns jäkligt rätt! Lite jobbigt bara att vi är 33 pers, 4 är killar resten tjejer, och att det kanske ska börja fler personer.. Och sen att jag har 10 min på mig att ta mig från borgis till vasa de dagar jag har språk.. Men det ordnar sääää..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut bilden du ritat? Och kanske nått annat du ritat?

2011-08-21 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0