Kommentar

Fick en kommentar lite tidigare ikväll om jag kanske kunde lägga upp bilden jag la upp halvklar för ett tag sen och kanske några andra bilder jag visat.. Och visst kan jag väl det. Har dock varit lite tveksam till att göra det då jag inte vet vad ni tycker om bilderna. MeN jAg HaR bEsLuTaT aTT jAg SkA LäGGa Ut BiLdEr.. hoho


Dock ser man inte "allt" på bilderna, med de menas skuggningar, streck osv. Jag har ingen scanner så kan inte scanna in för att det ska bl perfekt.. Men knäppte med systemisen så har gjort så bra jag kan :)

Kör ett steg för steg på en bild.. :)



som ni ser på slutet så ändrade jag både ögon och näsa. Den är inte riktigt klar men får se när jag tar mig till till att fixa det. Ska fixa näsan snart iallafall :)


ett bildprojekt med tema i skolan.. Den är inte helt klar heller. Ska skugga hela bakgrunden, det tar max 10 min men tar mig aldrig tid till att fixa till det.. Men ja, :)

en bild jag inte riktigt vet vad jag ska ha får tycke om. Ganska platt, men målades på planet/flygplatsen från barcelona till sverige i våras :)


Det var lite jag målat. Jag vet att jag inte är nån mästare på't men jag tycker det är kul sååå :)
kommentera snällt

Kommentarer
Postat av: klarisen

sjukt fint!!! du är väldigt duktig och konstnärlig!

2011-08-21 @ 22:15:51
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: Hink

Du är så duktig du bebis :)

2011-08-21 @ 22:20:08
Postat av: Olivia

Du är as bra på att rita Cici, kunde jag rita som dig skulle jag aldrig sluta <3

2011-08-22 @ 22:01:46
URL: http://kronbergolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit! you rock ;)

2011-12-03 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0