Lördag

Lördagen bestod av Simsspelande halva dagen här med. Vaknade ganska sent och orkade verkligen inte gå upp. Efter lång tid spelande är mitt hus äntligen klart. Helt okej iallafall..


känner mig lite exposed när jag lägger ut dom här bilderna........................


Iallafall senare på kvällen åkte jag och Beatrice och köpte Kinamat. Vi hade ju huset för oss själva hela lördagen/söndag. Vi köpte även lite gott till kvällens filmmys. Vi kikade på Da Vinci Koden. Sjuuuukt bra film, har aldrig tagit mig tid till att se den men tänkte nu ta och läsa boken.. När man ändå håller på! :)

Hade det så otroligt mysigt hela kvällen. Vi gick sen och la oss då båda skulle upp relativt tidig. :)

för er som undrar varför det står en nutella på bordet så kan jag berätta att doppa vindruvor i nutella kan vara det godaste som finns.. Underbart! Tror ni mig inte, prova själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0