Måndag

Okej, jag är här!

I måndags fyllde min kära mamma år och i samband med det så åkte vi på kryssning för att fira henne. DEt var hur trevligt som helst. Vi åt på båtens buffé och det var hur gott som helst. Blev så jäkla mätt av all mat och fika. Vi gick även runt i taxfreen och kikade lite. :)


Jag gjorde även en spontangrej, jag gillar inte spontana grejer. Men nu blev det en sak jag funderat på, men inte gjort.. Jag vet inte. Hehe. Men ja, jag färgade håret.. Rött, otroligt rött.

Dock får vi se ifall jag ändrar till mörkare, brunare eller nått annat. :)

Här ser ni nästan hela min härliga måltid. Juice, vatten, macka, mat och efterrätt. Mums!

  1. Kycklingklubbor
  2. Bacon
  3. Tacopaj
  4. Ägg
  5. Lite pyttipanna

Slog även till på lite crêpes med blåbär. Till det en underbar blandning av bär.
Och här kommer den riktiga efterrätten. En utsökt brownie, ett underbart gott wienerbröd, muffins, chokladmousse och en kaka.

Fokuset ligger på min kära far i bakgrunden. Han verkligen ser ut att njuta av drickan, tar till sig den med plutande läppar. Vad är det, champagne, rödvin?? Nej, vatten..

Och här har vi födelsedagsbarnet. Gratulerar! Och ser ni utsikten vi hade?? Vi satt i fören och hade hela tiden blicken mot målet.

Josefin skulle troligen bli ganska arg om hon såg att dessa bilder låg uppe. Men vad ska man göra när man har en sån söt kusin?

Här har vi papi. Han är nog inte så bekväm framför kameran då han alltid får ett uttryck av ja. Bedöm själv. Men söt är han.


Måste säga att jag älskar den sista bilden. Hur oskarp den än är så är det ren lycka. Min söta fina kusin Linnéa. Lika rödhårig som jag. Vissa har tur.

Här har vi min moster och 2 killar som också var med på resan.. Dom bodde hos Susann då deras mor var iväg i en vecka. Ju fler desto bättre. Dock kommer jag bara ihåg en av deras namn, Joel. Vad hette den andra? Markus? Anton? Återkommer om det.
Här står jag och posar i profil. Dock så gillar jag inte riktig min profil, men just själva känslan jag får av bilden är ju inte fy skam.

Dessa bilder är ren bjudning från min sida. Men mamma är söt.

Den sista bilden får mamma och pappa stå för. Paret som snart firar 20 år som gifta. Vilken bedrift..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0