Söndag + Måndag

Söndagen startades med att käka upp gårdagens rester(kinamat) för jag var alldeles för lat för att orka göra något vettigt till frukost. Jag kom 15 minuter sent till samlingen och 75 minuter senare så började matchen. 3-3 blev resultatet mot Hille vilket är otroligt bra. Jag kände faktiskt att jag spelat ganska bra även om jag dog av mina skavsår på fötterna.. Åkte sedan hem för att inse att jag hade feber och ligga och titta på tv i 2 timmar och somna i 1½ timme. Vaknade sedan upp, åt, data, sova....

....Måndag

Natten till idag så fick jag mitt nya abonnemang vilket innebär att jag nu kan använda min Iphone på heltid. Wohooooo!!!!!!! Mestadels av dagen gick åt till att plocka lite hemma, lägga in låtar på telefon, bakade också lite och sen hjälpa pappa med nått elgrejs. Kunde inte åka på fotbollsträningen pga av skavsåren så vid 10 kände jag för att gå ut på promenad och gick en kortis på ca 3 km. Det gick ganska bra, men ömmar lite. ock otroligt mycket mer av fotbollsskorna. Gick hem, blev bjuden på "fest" fast orkade inte dra dit.. Höhö, skulle kommit dit vid halv 12.. Lite för sent. Istället kände jag för att snart gå och lägga mig.


Jobbigt inläggggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0