:)

I'm the teamaster. Anna är min lärling.

Jag och min kära vän Anna sitter och dricker te och pratar om livet. Jag har druckit 6 koppar, Anna har druckit 4½.
6 koppar = 2 liter.
Jag har också gått på toa och 4 gånger sen klockan 11. Måste ha kissat ut de 2 literna redan. Kisseliss.

Jag har saknat min vän, och imorgon åker hon hem. Men utan hennes vetskap har jag bestämt mig för att våldgästa henne på höstlovet. hehehehehehhe

En annan sak vi insåg (som jag insett många gånger förut) är att man svettas och blir förhettad av värmen från insidan. Vi bestämde oss då för att gå av trästolarna som troligen skulle få fläckar av röv/lårsvett och förflytta oss till det sköna stengolvet här i köket. Det var kvällens bästa val.

Just nu känner jag mig allmänt blä då jag svettas, har en tendens till flott hår och lite utsmetat smink.. Men jag kör på ändå. Imorgon ska man ändå bara till stan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0