Tisdag

Då tisdagen hade en hel del glada saker till förfogan så tillägnar jag den dagen ett helt eget inlägg.


Det började med att jag(med stora förväntningar) och pappa åkte till Telia. Där inne stod vi ett litet tag och ut kom jag med en Iphone. En vit Iphone. Kan ha varit den finaste vita iphonen i världen och jag har redan gett den ett namn. Fred (alltså inte peace osv utan engelska namnet Fred). Detta skulle jag vilja säga är en liten hyllning till Fred Weasley, den döda tvillingen i Harry Potter. Bara för att, och så passade han som Fred.


När vi kommit hem kom mormor och morfar för att fira mamma. Efter ett tag kom även Susann och Linnéa. Jag var inte så social som jag borde utan jag satt som klistrad vid min nya telefon. Jag trippade även runt i huset och visade upp den för alla som var intresserad.


Vid 4 tog jag och Elin bussen ner på stan och gick runt och kikade på kläder. Jag hittade en par skitsnygga jeans som köptes dagen efter.

Vi åkte hem och senare kom Elin över för att spendera natten hos mig. Vi hade ett litet minilan och satt och spelade Sims hela natten lång.

En uppdatering kändes på sin plats.

här är lådan jag fick vid köpet. Lådan som Fred ligger i på nätterna, under laddning och då jag inte använder den. Jag vågar inte släppa honom helt lös till världen än. Han är som min bebis. Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0