FrEsHiG

VaKeN


Sitter här i köket och väntar på att min lilla matbuffé ska bli klar. Då spisen på nått sätt pajade igår/förrgår och jag är ensam hemma under lunchen eftersom resten av familjen jobbar, så måste jag hitta på något själv......

2 nuggets.... Vem lämnar 2 nuggets i en påse kvar i frysen? Onödigt, men bra för mig idag skulle jag vilja säga.. Sen potatisfyrkanter(rösti, gotttt). Kör även på med en nudelburk och lite kyckling som blev kvar sen igår.. Till efterrätt blir det smulpaaaaaj(hallon)..




Förövrigt känner jag mig rätt ofräsch denna morgon. Fett hår, en jumpsuit, lennnonbrillz, ingen bh och ofärgade ögonbryn. Men jag ska gå in och duscha. Så vi alla är medvetna om det. Jag ska färga ögonbrynen ikväll.. Så alla vet det...Och jag ska byta kläder till eftermiddagen.


blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0