Livsfilosofi

Har haft en till dag av allmänt kasst och konstig humör. Nästan så jag börjar bli van.

Sitter här i köket och dricker te och funderar över livet. Tänkte ta ett svart sugrör för att matcha min sinnesstämning så bra som möjligt men upplivade natten med lite ljust orange. Sen spelar jag en enda låt, en låt som står på repeat. Klockan är alldeles för mycket och jag borde sova, men jag gör det inte. Även fast jag ska upp om ungefär 5 timmar.

Idag lämnade jag förövrigt av min kära vän på stationen och vinkade lite dystert med en vit näsduk när tåget rullade ut från stationen. Där åkte hon igen...

Tog och jobbade lite innan jag gick ner på stan för att möta upp ett par saknade vänner. Blev besviken när jag insåg att skinnjackan inte kommit in i butik än, men en annan skitsnygg tröja som jag så gärna skulle vilja ha.. Men inte kan.. Skinnjackan ♥

På kvällen vid 7 blev det bio, Bridesmaids. Hur bra som helst. Skrattade oavbrutet, se den..!! Ett måste. Väl hemma blev det ut på en löprunda i regnet. Kändes helt okej faktiskt.

ville bara visa hur mitt hår såg ut idag. Dock är det där efter en dag på stan/misshandel av regnet, hehe. Skulle tagit bättre bild med min systemis men den dör ju alltid när man som mest behöver den. Nu behöver jag bara leta som en idiot så jag har lite batteri inför kryssningen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0