Duo + en

Det är bara en tidsfråga innan jag får det jag vill ha. ♥

Ni fick ett litet inlägg tidigare från hinken då jag haft fullt upp med annat idag. :)

En trevlig kväll men Hilda och Mikael. Gick först och handlade lite godis på hemmakväll innan vi gick till lägenheten. Väl där kikade vi lite på kassa tvprogram och spelade kort. Sen vid halv 12 tog vi bussen hem och vandrade i mörkret hem från busshållplatsen med min kära fin bästavän :)

En helt annan sak, jag hatar ju spindlar. Idag när jag som alla andra dagar sitter lugnt i min säng när jag ska sova ser jag någonting röra sig i ögonvrån. Tittar upp, på min bokhylla är det en spindel. Jag förstår inte hur dom kommer in på mitt rum, jag har myggnät framför fönstret, det går inte att ta sig igenom. Nä, usch.
Jag skulle döda den med lite papper så att jag skulle kunna sova gott inatt, det gick ej. Jag trycker med pappret på spindeln, men när jag tar bort pappret är spindeln borta. Den finns inte på pappret, inte på golvet, och inte på bokhyllan...

Smått panik sprids i kroppen
och jag tar fort som fan datan, mobil, täcke och alla min kuddar och springer ner till soffan. Där upp sover jag inte inatt. Så imorgon blir det en rejäl städning av hela mitt rum, riktig ordentlig städning. Alla hyllor, allt ska torkas i jakt på den där spindeln. Jag hatar spindlar av en anledning (jag har ett trauma med spindlar bakom mig... mina erfarenheter är inte goda!)

Ska ta och sova nu, eftersom imorgon blir man väckt tidigt av att alla vaknar före mig och kommer ner.. Men det får man ta, hellre det än att sova på ett rum med en spindel i... Godnatt! :)

vad hände där lixxxxxxom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0