En snok.

Hellu

Ska snart åka iväg
till farfars stuga. Så det blir åka till sandviken och sen ta båten ut till ön. Lägger upp massa sköna bilder när jag kommer hem. Vet inte om jag också ska till IKEA en snabbis får se.

Så sjukt trött, helt galet. Och nått till nått helt annat. Just nu gillar jag inte naturen och dess kryp och djur.. Inatt när jag skulle sova så sitter det en fet spindel i mitt tak, jag fick praktiskt taget panik(lång historia bakom min spindelskräck) så jag var tvungen att döda den.. Från att jag såg den till att jag dödat den och tagit ner den från taket (där den fastnade) tog ungefär 40 min.. haha.

Imorse hade vi även morgonbesök. Jag la mig på altan ligger och tittar ut på gräsmattan, ser en katt, schasar bort den där jag ligger och ser nånting lyfta sig ur gräset.. En orm. En meter lång orm. En snok. Usch.

bläääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0