Hej Kristina

Jag är vaken före kl. 12.00, ett mirakel, ett under, en mammas väckning. Igår kväll gick jag väl och la mig lite för sent, och blev väckt för en halvtimme sen av min käre mor. Hon tyckte det var bäst att jag gick upp för vi får gäster senare. Ska träna lite nu om det är möjligt, käka lite frukost, kanske åka och köpa nya fotbollsskor.. Om jag hinner, tveksamt. Ikväll vid klockan 5 är det Zumba i boulogern, får se om jag hinner åka på den. :)

Säg grattis till mig! Det är mormor, morfar, moster och två av mina kusiner som kommer. Varför detta lilla minikalas, jo. Vi ska fira namnsdag. Mormor heter Kristina i förnamn, och vi tjejer resten av familjen(mamma, moster, kusinerna, beatrice och jag) heter Kristina i tredje namn efter henne. Därför blir det lite kalasmys när Kristina namnet är. fÖrKlArArN.

Nu ska jag ta och stiga upp, känna solen smeka mina kinder! nä, det är mulet ute. hejdå


Kommentarer
Postat av: H

Grattis på namsdagen babe!!

2011-07-24 @ 13:01:38
URL: http://hildagund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0