Hellu spökhus

Idag har varit en relativt skön dag, har chillat obeskrivligt mycket. Har tränat, duschat, fixat mig och varit sur, varit glad osv. Lilla familjen(hilda, elin, jag) tog en tripp till ica och handlade mat och annat gott. Cyklade sedan hem till Elin och började laga mat. Här kommer den otroligt härliga matlistan för kvällen.

FöRRäTT:

Wienerbröd med ytterst lite chips och stjärnor och ett halvt glas cola.

HuVuDrÄtT:

Potatiskroketter med kyckling med sois de bearnois, sen lite gurka, champinjoner och morötter (och majs för såna som tycker om sånt äckligt...). Sen till det smultron/citron loka och smultroncider. Mums!

EfTeRrÄtT:

Chips, stjärnor, chilinötter mer läsk och loka. Mumssss :)

Satt och pratade i några timmar om allt, sen cyklade vi hemåt. Nu har jag spenderat mina sista timmar med att smsa med nån som somnar, kul. Skype med elin, dryga på facebook. En vanlig natt helt enkelt.. haha, inte riktigt :). Nu ska jag sova är min tanke, först tvätta bort smink och grejer.. men sen. Puss godnatt :)

webcam picsssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0