Run this town

Jag är på så jävla kasst humör så jag vet inte vad, är verkligen på mitt helvetes humör, blir irriterad på de flesta. Det är inte så kallad pms utan bara ett otroligt jävla kasst humör. Började delvis igår men vissa fick det att försvinna för ett tag. Men åh, just det är humöret är värst. Mitt normala humör är upp och ner, är så jävla hetlevrad och mitt humör gör såna konstiga loopar att det är helt galet. Men nu är det som värst. Sen är jag så jävla förvirrad. Sen jag behöver inte din hjälp, du förstår inte. Jag hatar när du ska försöka förstå, du gör inte det. Du vet ingenting. Men annat då, att bada jacuzzi är ju helt okej. Att titta pretty little liars hela dagen är också helt okej. Att skita i träningen ikväll kan också vara helt okej. Att vara så otroligt sugen på nått gott är inte okej. Men ja, back to hellmode. I'm off.

för att du är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0