Iphoneskal

Då jag hoppas på att få en vit iphone 3 när mitt abonnemang går ut om cirka 14 dagar så sitter jag här, nästan i extas och kikar på skal jag kan pryda min baby med. Jag kallar redan det jag inte har min baby, min vita fina bäbis.(inget rasistiskt här). Oh, kika på dessa skal som jag blev helt inlove med, eller vissa iallafall.. En del är ju bara så otroligt sköna. Hehe :)

DEM JAG HELST VILL HA:


  • En babyblå bumper, som alltså bara täcker kanterna, inte i bak. Jag gillar det. Hehe :)
  • Ett otroligt galet helt underbart snyggt skal med läder och blingbling. Hehe.. Det måste jag ha..
  • Titta på det? Det säger ju sig själv! Guld!
De som jag helt ok vill ha:

  • Den där är ju helt galet snyggt. Visste inte vilken kategorierna den skulle hamna i. Den förlorade dock och föll ner, men sannolikheten är stor att jag nån gång har det där skalet iallafall..
  • Vitt bliingi, helt okkkk.
  • Blått, helt ok.
  • Lilaaa, helt ok.
Allt är liksom helt ok eller lite mer..

Här är skalen jag tycker är så jävla sköna.

  • Hur snyggt är inte det där dåla? Det skulle inte vara helt fel att ha. Hehe, vem vet?
  • Kanin 1 och 2. Hehe, dessa kommer jag aldrig ha, hahahahhaha.
  • Den här är sööööt som satan. Gullegulllegullegullle osv.. hehe

Jag vet att jag är otroligt gay när jag skriver det här, men det skiter jag i. Jag ägnade precis ett helt inlägg åt att beskriva iphone skal jag vill ha osv. Vad satan?? Men aja.. Så det kan bli. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0