Jag är

Igår: Jag och mamma åkte till valbo, mötte upp beatrice. Jag köpte lite nytt till mitt rum osv. Sen hem för lite dator, se väg på träning i boulongern, friskis och svettis, hehe. Sen statoil, pumpa däck, ica, köpa grädde osv. Hem duscha, sen kom elin hit och vi bakade kladdkaka som måste varit den godaste kladdkakan i hela världen! Asgod, sen sims, åska regn. mys haha



Idag: Jag och elin vaknade runt 12, käkade kladdkaka till frukost sen spelade vi sims i några timmar till ungefär halv 4 då hon drog. En halvtimme senare drog jag iväg på äventyr och kom hem för ungefär en timme sen. Ikväll ska jag träna, träna, träna och städa och lyssna på musik. Ska även planera mitt liv lite grann. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0