Jag klarar det.

Först en peppande text till mig själv. Jag klarar det här. Jag klarar av att göra det. Motstå. Om jag verkligen vill. Försök, måste. Du vet att det blir bäst om du klarar det.

Mysig dag idag med familjen, åkte ut med båt till farfars stuga och var där i några timmar. Vi kikade även på när Annbritts(farfars fru, inte farmor) barnbarn som är 8 år hoppade hopp med vattenskidor för första gången. Jävlar va han är grym!

Till annat, jag älskar blåbär. Åt nått otroligt mycket, blev alldeles blå. Har alltid älskar blåbär, gudomligt gott.. Hehe :)

Fick skynda mig hem, för skulle iväg och gymma på elins pappas jobb. Skulle bli upphämtad kvart i, kom hem 43, panik ungefär, men jag hann! Gymmade i ungefär 1½ timme, skönt! Sen blev det hem, käka asgoooo mat och sen fixat lite på rummet, duscha osv.

Kvällen har spenderats delvis i skype. Bland annat med Hilda och Elin. Också serious talking med min kära vän Amanda. Den har också spenderats suktande efter kladdkakesmet, men jag lyckades med hjälp av hilda att motstå, haha.

Imorgon blir det en powerwalk på morgonen, sen Ikea med mamsen och beatrice. Ska mäta lite saker osv. Sen blir det väl hem, kanske träna lite mer, sen på kvällen ska jag och elin (om kära Linda blir frisk) iväg på middag hos henne. Mys! Annars blir det kanske mys med lilla familjen. Får se helt enkelt.

jag i kanske världens fulaste flytväst.. Lägger upp fler bilder och nån video imorgon. puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

den är från ginatricot, dock köpt i höstas :)

2011-07-21 @ 14:44:36
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0