Jordgubbar

Käkar lite jordgubbar medan jag tvingar mig själv att vara ute i solen. Jag har förövrigt läst klart min cosmo och dör nu lite halvt av tristess. Sola kan nog vara det tråkigaste som finns. Men nån timme till, eller två till.. Vi får se hur mycket jag står ut med. Ska senare städa mitt rum på jakt efter spindeln, eller imorgon. Såg att det inte skulle vara så fint väder. Men om prognosen ändras kanske jag tar en tur ut till farfars stuga. Men ja, måste städa mitt rum. Måste också sola och bli brun. Mycket måsten. Funderade även på att åka ner på stan idag, men jag vet inte. Men ja, ikväll blir det fotbollsträning med mina nya fotbollsskor. Vi får se hur det går. :))) pussssss
arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0