Måndag

Har varit allmänt seg exakt hela dagen, men jag, pappa och lillkusinen tog en shoppingrunda. Först in till stadium, intersport, sen ut till team sportia xl och city gross. Pappa köpte en hel del goa grejer till mig, när han betalar med får man passa på, hehe :)
  • Springtights (då mina blivit alldeles för korta)
  • Benskydd (då mina stinker sönder, och fan va braigt att ha tvåååå)
  • En flytväst (då den jag har är så satans ful)
  • Fotbollsskooooor (ye, mina förra sprack ju på cupen. haha)
  • Skolgrejer, osv, osv.
  • Cosmopolitan
  • Fotbollsstrumpor (kan aldrig ha för många)
  • Skolgrejer

lägger upp vissa bilder senareeeeeee :)

Jag var också ute på powerwalk med elin och gick rätt långt faktiskt. Och käkade asgod kväällsmat.. Haha, pommes och stekt korv och sallad. hahaha

Imorgon ska jag ner på stan med Elin och Hinken och betala ur min egen ficka igen. Ska köpa en kalender i läder jag har haft lite span då, You ♥ Me. Vi ska även träffa Mikael en gammal vän från Uppsala vi inte träffat på 2-3 år. Det blir ruuuligt.
Ska också köpa jordgubbar till mig själv imorgon och sitta och käka hela kvällen. Eller nu känns det som jag har planer för kvällen. Äsch, jag ska köpa jordgubbar iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0