Hemma

Hemma från underbara Peace and Love. Det har fanimej varit en av den bästa veckan i mitt liv (förutom lite smågrejer osv men i helhet). Just nu är jag så oerhört trött och ska snart ta och gå och lägga mig. Hela jag är så sjukt seg, hostig och allmänt död.

Veckan då.. Den har varit så otroligt rolig. Har sett så många galet bra artister, bl.a volbeat, kings of leon, 30 seconds to mars, jimmy eat world, maskinen, journey, sahara hotnights, veronica maggio osv. Hängt med galet sköna människor, träffat otroligt många nya, chillat i olika camp, badat på badhuset ddå värmen blev för mycket och bara njutit av livet. 

Finns väl inte så mycket mer att säga
, förutom att jag har blivit sjukligt brun, lyckats att bränna mig men att undvika att flagna, ätit alldeles för mycket skräpmat, billyspizzor och druckit alldeles för mycket cola och redbull.

Mina sista ord blir. Tack alla för att ni gjort det här så jävla bra, och fanimej, jag ska dit nästa år!

det var det jävligaste!!!



fräscha tjejer påväg dit på tåget.

relativt mycket publik dåra på bob dylan..

bjuder på denna bild.. ser androgyn ut. ahaha

volbeat ♥

gaaaaaaaaaaah!

delar av ett skönt gäng. albin, jonte, gabbe, hilda, danne och den skånska sköningen Sten som knappt syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0