Sad Face

Du är min idol

Sad face. Det enda jag helt tappat bort från peace är min underbara bikini. Nu är den någon annans. Fan, fan, fan. Jag har nu en otroligt snygg underdel, utan en överdel. I hopp om att den fortfarande skulle kunna finnas kvar i butik åkte jag ner till stan, men de enda som fanns kvar var underdelar. Det jag redan har. Det förstörde praktiskt taget min dag. Jag har nu ett ynka litet hopp kvar, att den ska finnas i Borlänge, på kupolen. Att den inte är slut där. Men troligen är den det. Min bränna är efter den. Ni förstår inte hur snygg den är. Ett vill ha begär. Jag såg fanimej så jävla snygg ut i den. R.I.P min bikini..

Annat jag gjort idag.. Städat pappas kontor(ca$h), vart över till grannen och sett efter deras katt(ca$h) och varit ledsen(no ca$h).

Packa är nått annat jag måste göra. Jag har inte börjat packa och jag åker härifrån imorgon 20 över 12. Jag måste duscha, färga ögonbryn/ögonfransar och packa klart. Tänkte t.o.m ge mig på att se Harry Potter och dödsrelikerna 1. Jag har inte sett den än. Gud vet varför. Nä, men helt ärligt har jag ingen aning om varför inte. Jag älskar Harry Potter. Har läst ett x-antal böcker och sett filmerna otaliga gånger. Så ikväll kanske det blir av.. :)


mitt sadface. nä inte riktigt. men jag har gått runt såhär idag. sett ut som en uppstoppad mupp. så ledsen är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0