Svart

Hellu, I'm back.

Kom hem i fredags men har verkligen inte orkat blogga tidigare.

Cupen var otroligt kul även om den inte gick sådär jättebra. Träffade ett gäng sköna personer som man förhoppningsvis håller kontakten med. Vi vann 2 matcher även om vi borde vunnit 3, otur bara. Sista matchen var jag så jävla trött på allt så det är helt galet. Jag har skador lite överallt, en led/sena som gått sönder, blåmärken, haft asont i svanskotan och har haft träningsvärk på de mest konstiga ställen. Men vafan, äre cup så äre! Har också umgåtts med många personer jag inte brukar umgås med så mycket. Nä, det var galet kul! :)

En annan supersak! Jag hittttttade bikinin på kupolen. Det fanns en kvar i min storlek. Hur jävla lycklig är jag inte nulå? Jag är komplett. Haha!

Sen en grej till. Haha, jag har även fått hört det fulaste uttalet på ordet LOL. De vi träffade från Eskilstuna säger inte lol.. Dom säger lål! haha, allmän info. Galet fult!

Det var väl allt. Jag är tillbaka.

haha, mitt fina blåmärke osv..

puuuuuuuuuuuuusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0