Spontant

Well, igår. Jag orkade inte riktigt blogga, blev trött på hur bloggen ser ut men jag kör på nu ändå. Ska be nån fixa till den :)

Jag är vaken nu. Klockan är 10 i 7. Jag har varit vaken i 70 min. Vaknade av min fläkt, då den är helkass och då jag tappat den.. Och haft den i några år så låter den förjävligt. Hade även så jävla mensvärk så ja. Gick ner och duschade, käkade lite osv. Skönt, får se om det försvinner snart. :)

IGÅR. Vaknade runt halv 10, vilket var jävligt skönt. Älskar att vakna så, då försvinner inte hela dagen och (jag iallafall) slipper få ångest och ha en förstörd dag genom att vakna 12-1. Drog ner till stan med elin, handlade en ny stickad grå tröja, örhängen(fick ett "supererbjudande" av de på bikbok och nu försöker jag intala mig själv att köpa de där örhängena var bra..). Vi drog sen vidare till valbo, egentligen enbart för att käka subway.. Hittade en ring som jag ville ha men ja, det fick inte bli så eftersom jag käkat subway för mina resterande pengar. Nu vil jag bara att det ska få bli imorgon så barnbidraget kommer in på kontot. :)

Väl hemma blev det käk osv innan det blev spontanfest hos Erik. En kompis bjöd oss på fest så jag, hilda och elin drog iväg runt 9 och stannade där tills två. Kom inte hem förrän halv 3 då jag gått 1km i klackskor och 1km utan.. Ungefär. Jobbigt var det att ta sig hem iaf. Nu ska jag försöka sova lite till, och vakna än en gång till tanken, vad fan höll jag på med igår?

Hejdå kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0