Högklackar på

Jag har feber.. Vilket kan vara anledningen till att jag mått så kasst de senaste dagarna, bland annat iallafall. För att få mig själv att må lite bättre fixade jag mig lite smått, satte på mig mina finaste högklackisar och följde med mamma till ica. Så där gick jag i megahöga klackar inne på ica medan alla andra kändes små. Kung för en dag.

Ska snart äta gudomlig middag, det som kan vara det godaste som finns. Kyckling, ris och sås. Underbart. Ska t.o.m knäppa kort på det för att det är så gottttttttt. Ikväll blir det som jag planerat hela dagen, sätta på nån film på tv:n och bara mysa. Ska väl även fortsätta ritandet på min teckning. :)

En sorglig sak.. Imorse kikade jag på det sista Pretty Little Liars avsnittet som kommit ut. Nu måste jag vänta ända tillllll onsdag. Bläää :)

What's up with the rest? Imorgon ska jag på fotbollsträning(förutsatt att jag mår bättre) och sen på kvällen iväg för att se Harry Potter.

för att det är bara ett spel för oss. Ett spel mellan rätt och fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0