Igen och igen

Efter några dagars frånvaro är jag tillbaka, för tillfället iallafall. Jag har fortfarande kvar mitt relativt kassa humör och är riktigt jävla low. Har vart det i några dagar. Ingen aning om varför, kanske börjar jag bli lite smått sjuk, men jag skippar träningen ikväll, stannar hemma om myser ner mig och går och lägger mig tidigt. Imorgon blir det till att ringa frisören för att boka tid. Nu ska jag fortsätta skriva på vad jag har gjort de senaste dagarna. :)

Torsdag: Efter en hel dag men ganska så kasst humör så följde jag till sist med mamma på bilbingo. Det blev faktiskt riktigt lyckat. Vi var nära hela tiden och vi vann två gånger. Var där med mamma, Carin, Tim, Linnea och Susann. Sen var det ju inte helt fel att han som kom med pengarna/rättade var rätt snygg.. Tim blev relativt trött på när vi(mamma, jag och carin) satt och diskuterade hur gammal han skulle kunna vara och våran entusiasm varje gång han gick förbi. M Sen blev det förbi McDonalds eftersom Beatrice jobbade, så jag och mamma åt lite och åkte sen hem :)


Fredag:
Om jag har för mig rätt så kikade jag på en massa Pretty Little Liars avsnitt med lite avbrott, bland annat när Elin ringde precis innan hon skulle åka till flygplatsen. Hon åker ju till Cypern en vecka nu. Senare fixade jag mig tills lite släkt från stockholm kom hit. Vi käkade asgod mat och umgicks lite. Sen kom även Hilda över ett litet tag, vi snackade lite skit och sa sen hejdå.. Hon åker ju till Grekland nu i en vecka ungefär. I'm forever alone. Nä, sen blev det lite träning när alla åkt och sen off to bed.


Lördag: Här blir det även en del Pretty Little Liars avsnitt tills Amanda skriver och nästan tvingar med mig till en match på treffen. Matchen var faktiskt bra och hade härligt sällskap i form av Kim, Udani, Sabina och Amanda. Käkade även korv med bröd ♥. Följde med mamma och handlade lite grann sen åkte vi vidare till en stuga ute i Trödje. Stannade där nån timme innan vi åkte hem. På kvällen blev det iallafall filmmys med familjen. Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1. Jaaaa, jag har äntligen sett den. Den var bra. Riktigt bra. Vid halv 1 så blev det ännu mer Pretty little liars avsnitt och lite tecknande. Gah, bara delvis klar, men riktigt nöjd med vad jag åstadkommit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0