Bränn

Nått jag kom att tänka på. Min bränna nu är helt ok efter peace. Jag är brun. Bara det att på vissa ställen vit, som mina fötter. Eftersom jag gick runt i converse nästan hela festivalen är det en fin rand efter skorna. Och för att inte tala om min shortsrand. Då jag gick runt i shorts hela festivalen är det så jävla ful bränna, helt galet. Men fulare kommer det bli... Jag tänkte först, nä, men jag solar bort det på cupen, men nä. Jag kommer få bränna efter mina fotbollsshorts och fotbollsstrumpor. Längtar inte till att se hur det blir, längtar verkligen inte.

Sen.. Jag har inte börjat packa. Jag är så jävla dålig. Jag har inte börjat packa!! Jag åker om 13 timmar. Jag har inte ens lagt ner en enda grej i väskan. Känns.... inte ok. haha. Har duschat iallafall, och lyckats spillt choklad på mig själv. Har också tagit fram tvätt, och skrivit med lite personer på facebook, haha. Personer som vill att jag ska börja titta på tusenbröder och käka oreo bland annat. Haha :)
Borde börja fixa iordning allt. Men orkar inteeeee.. Senare, snart, nu..

hahhahahahahhahaahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0