Vad som skulle varit

Det skulle varit 7 månader idag. ♥

Hej hallå.

Vaknade för ungefär 1½ timme sedan. Har käkat frukost och läst mer om det hemska som hänt i Norge, helt sjukt. Fysatan för såna människor. Hur kan man ens få in i huvudet att man ska spränga en jävla byggnad och skjuta på ett ungdomsläger, han måste ju dödat minst 100 personer. Det är ju helt sjukt. Han måste ju ha nått fel. Nä, fyfan!

Till nått helt annat så har jag precis färgat mina ögonbryn och ser numera ut som en turk (absolut inge illa menat, hehe). Ska ta och noppa dom snart och senare ta och träna i någon timme. Ikväll blir det middag med Elin och Hilda, supermys. Efter det så får man väl se vart kvällen tar oss, ifall vi stannar hemme och myser eller drar vidare någonstans. Bara att vänta och se.

Nått annat som hänt är att min syster rensade ur sin garderob, är numera 3 eventuellt 5 "överdelar" haha, rikare. En cardigan, en blommig transparent blus (som jag är helt in love med!) sen en vit stickad/virkad tröja som jag redan har i blått haha, och konjaksfärg.... Men ååh, älskar dom! :))
Funderar även på en asfin puderrosa tröja, blus?(vet inte vad jag ska kalla det haha) och en skjorta.. Hihi, får seeee :)


arkiiiivbild. men ja. jag älskar tröjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0