Spendera Ca$h

Hejhej fanz.

Idag mår jag bra.
Förutom att jag hade ställt alarmet en timme för tidigt så jag vaknade halv 9 så är det bra. Jag har dömt fotboll, haft fotbollsskolan och bara chillat.

Imorgon mår jag också bra. För då ska jag ner på stan med elin, köpa tält inför peace, shoppa lite osv. Jag ska även träffa Klara för en fika, var för länge sen nu.

På tisdag mår jag också bra. Då ska jag till Uppsala med min kära horhink. Ska shoppa ännu mer och spendera ännu mera ca$h. Låter så härligt de kan bli.

Oooh! En till sak jag också ska göra imorgon.. Ta mer hål i mina öron. Yesss :))))

Kommentarer
Postat av: Hilda

tänk att jag älskar dig även om du kallar mig för horhink. Beebissssbästiiissss ossvvvvv love to you honey



ps jag tycker att du är cute sexy very nice and hot

2011-06-19 @ 22:14:06
URL: http://hildagund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du ta hål? :)

2011-06-20 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0