Peace and Love

& ♥

Gaaah. Åker snart. Har dock inte packat klart. Klockan är 02.48 just nu. Käns väl egentilgen inte sådär jättebra. Jag har precis duschat och färgat ögonbryn, så det är gjort. Skönt. MEn jag tänkte gå upp vid 7. Och klockan är snart 3. Mycket sömn. Nej. Panik. Ja

Äsch egentligen. Jag åker till Peace snart. Vem orkar bry sig? TJoooooHoooo

Vad jag gjort det senast dygnet osv? Jo, gråtit till en av de få serier jag gråter till. Oc. Sista avsnittet av säsong 3. Marissa dör..
Jag har också handlat. Mycket har jag handlat. För mycket. Galet vad jag shoppat.

Nu borde jag fixa det sista. Borde sova. Har ont i ryggen? whaaat. Äsch. Sov gott. Hörs under veckans gång.

konstigt att det här inlägget publicerades 02:46:56???? Hos mig är klockan 02:53. Äsch. Äsch. Äsch.

Du är värd att dö för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0