Tadadada

Hellu

Hemma nu.
Eller, jag har varit hemma sen klockan 11 men det har inte funnits någon ork till att skriva. Det finns knappt nu heller, men här är jag ändå :)

Idag är jag inte på topp. Gick upp vid 9 imorse, alldeles förtidigt med tanke på att jag somnade rätt sent. Jag är alldeles för trött och seg för att egentligen göra något, fast det är alldeles för mycket jag borde göra. Åker om mindre än en vecka.
Får också se till att vila lite innan jag ska iväg på fotbollsträning. Annars kommer jag aldrig orka. Hilda kom över ett litet tag också. Har precis käkat lunch också med mamsen innan det blir till att käka jordgubbar. Gott!

Just! Spelschemat för Peace släpptes igår också. Volbeat och Oskar Linnros krockar lite. Känns förjävligt helt enkelt.

Nu blir det jordgubbar, hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0