Tillbaka igen

Äntligen tillbaka peepz. Efter 48 dagars tystnad är jag tillbaka. Hur känns det? Jo, bra. I en helt ny blogg dessutom. Vilken nystart!

Efter dagar av regn, så är det fortfarande regn. Regn, en solig dag, och mer regn. Men jag klagar inte, jag älskar regn. Det är bland det mysigaste som finns och det perfekta "sitta inte och spela sims osv hela dagarna" vädret. Så det är vad jag gjort de senaste dagarna. Sims, simslan med elin, kikat galet mycket oc osv.

Fast jag uttnyttjade den soliga dagen till fullo!
Solade och kände hur fräknarna fyllde mitt ansikte. Okej, jag ljuger. Jag solade ytterst lite då jag tycker att solning är bland det tråkigaste som finns. Så en timme kanske allt som allt. Men lyckades få Elin att komma så vi spelade lite tjing. Sen på kvällen hade vi lan, awesome!

12-timmars pass. Ni hörde rätt. 12 timmar ska jag nu sitta barnvakt. Vilken grej! Tänk så mycket cA$h. Från 15.00 till 03.00.

Back to work!


varför har jag en tendens att se galen ut när jag ler? hmm.. well, såhär glad är jag för mitt jobb, yee. tjoho

Kommentarer
Postat av: klarisen

vad glaaaaad jag blir att du är tillbaka med en ny blogg!! hoohoh :D

2011-06-19 @ 10:32:14
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vad söt du är!

2011-06-19 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0