:)

Bad update. Riktigt dålig uppdatering, men har varit upptagen med att fira midsommar(å grejer).

Gästrike Hammarby. Igår var jag i Gästrike Hammarby och firade midsommar. Riktigt mysigt ställe faktiskt. Vi käkade tårta, kakor, chokladbollar. Gick även och kikade på en midsommarstång i närheten, köpte lotter osv. Mysmys! Sen bar det av hem, väl hemma gick jag och la mig och sov i nästan 3 timmar. Sen blev det mat och smått panik när hilda ringer och sa att de hämta mig om 20 min. Men de ordna sä.

PaRtY. Först blev det fest hos Allan innan alla var tvungna att dra, så då drog vi ner på stan och sen på efterfest hos Erik. Vi badade, basta och chillade i mysrummet. Galet najs! Sen vid 3 drog jag hem till Sebbe och spenderade natten där.

Idag börja jag på mitt nya jobb. Ska städa pappas kontor osv 1 gång i veckan, skittråkigt men bra betalt så vad gör det... Städare. Yeah.
Bilder från kvällen får ni när hinken kommer hem eftersom alla kort togs med hennes partykamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0